piątek, 29 kwietnia 2016

s. Łucja z Fatimy o ostatniej bitwie między Bogiem a królestwem Szatana

Voce di Padre Pio, marzec 2008 r.
http://www.vocedipadrepio.com/files/2008_03_ita_5.pdf

J.Em. Karol kard. Cafarra:

Ho scritto a suor Lucia di Fatima, attraverso il vescovo perché direttamente non si poteva fare. Inspiegabilmente, benché non mi attendessi una risposta, perché chiedevo solo preghiere, mi arrivò dopo pochi giorni una lunghissima lettera autografa – ora negli archivi dell’Istituto – in cui è scritto: lo scontro finale tra il Signore e il regno di Satana sarà sulla famiglia e sul matrimonio. Non abbia paura, aggiungeva, perché chiunque lavora per la santità del matrimonio e della famiglia sarà sempre combattuto e avversato in tutti modi, perché questo è il punto decisivo. E poi concludeva: ma la Madonna gli ha già schiacciato la testa.

Za pośrednictwem biskupa, gdyż nie dało się bezpośrednio, napisałem do siostry Łucji z Fatimy. Nieoczekiwanie, gdyż nie oczekiwałem odpowiedzi, a jedynie modlitwy - po kilku dniach doitarł do mnie długi, odręcznie napisany list, który obecnie znajduje się w archiwum Instytutu, w którym jest napisane: Przedmiotem ostatniej bitwy między Panem Bogiem a królestwem Szatana będzie rodzina i małżeństwo. Nie lękaj się - dodała - gdyż każdy, kto działa na rzecz świętości małżeństwa i dla rodziny zawsze będzie atakowany i będą mu się sprzeciwiać na wszelkie sposoby, gdyż są to kwestie kluczowe. Następnie [siostra Łucja] podsumowała, że Matka Boża już zmiażdżyła mu głowę.