Konferencja Katolickich Biskupów Korei (CBCK) wprowadziła nowe logo wraz z wprowadzeniem odświeżonego Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity). Po prawie rocznych przygotowaniach, nowe logo zostało przedstawione na jesiennym plenum CBCK i uzyskało zatwierdzenie Episkopatu.Okrągłe niebieskie logo w kształcie Konsekrowanej Hostii symbolizuje Jezusa, który przychodzi do nas w Eucharystii jako prawdziwe światło, które oświeca całą ludzkość. Krzyż w środku logo przedstawia Boga i komunię Kościoła, dwanaście figur w kształcie litery V znajdujących się w rogach oznacza 12 apostołów i ich następców, czyli biskupówNapis w kolorze czerwonym oznacza biskupów, głosicieli wiary i nauczycieli prawdy, miłości i radości, pasterzy obdarzonych włądzą przez Chrystusa.Reasumując, logo ukazuje nauczanie biskupów jako pasterzy wspólnoty wiary oraz komunię z Bogiem, który przychodzi do nas w Eucharystii. Dodatkowo litera B w logo oznaczająca biskupów wykorzystuje symbol yin-yang wzięty z koreańskiej flagi państwowej.Ks. Jakub Shin Seong-Keun, dyrektor administracyjny CBCK, powiedział: "Wiele osób mówiło nam, że powinniśmy stworzyć całościowy wizerunek CBCK, aby móc dotrzeć z nim do wiernych, którzy nie są zaznajomieni z CBCK. Mam nadzieję, że wielu wiernych może otrzymać odświeżony wizerunek CBCK, co zwiększy zaufanie publiczne do Konferencji Episkopatu.”
Taoistyczny Yin-Yang i korporacyjny Pi-aR zamiast ewangelizacji. Tego jeszcze nie grali. Ciekawe ile zarobiła wybrana do tej roboty agencja reklamowa?